fbpx

3 етажа на етаж 3. Нов адрес, Шипка 6

предстои нова експозиция

Така ни посрещна вратата на новия ни дом. И то си е така, на третия етаж в Съюза на Българските Художници предстои една съвсем нова експозиция, с малко по-различен от познатия ни вид изкуство – това на споделеното работене и създаването…

Преди да започнем да творим на Шипка 6, нека се върнем малко назад.

първите 7

Първите ни 7… най-съзидателните в развитието на един човек! Винаги сме казвали, че същото важи с пълна сила и за стартиращите компании. Първите 7 формират характер, а от характерa на една компания зависи нейният устойчив растеж.

Като отворихме врати през юни 2012 бяхме първи. Положихме основите на споделения начин на работа у нас и променихме изцяло представата за офис.

Шепа любопитни хора бяха първите ни обитатели. Марто Спасов, например е от ден 1 в споделеното пространство за работа. Помни, че първата му фактура е била с №5, и беше мембър цели 5 години. Сега пак е част от нас, но по малко по-различен начин…

Dental Tribune пък бяха първите ни обитатели, които и до момента са под нашия покрив.

Малко по малко пространството започна да се пълни и все повече хора започнаха да научават значението на думата “coworking”.

През 2013 и 2014 предприемаческата среда започна да се развива с огромни темпове, много от успешните стартъпи водят началото си от betahaus. Farmhopping, Domestina и Enhancv са само някои от добрите примери.

Отпразнувахме първата си годинка лятото, на двора, с кебапчета и кюфтета. Имахме и специални гости – екипа на betahaus Берлин, които кълцаха шопска салата в легени…

(епичният постер)

Създадохме свои традиции. Една от тях е да си празнуваме и половин рождените дни, защото когато растеш, и те са важни!

През 2013 организирахме първото стартъп състезание (едно от емблематичните за нас събития) – BETAPITCH, направихме го и втори път през същата година, защото имаше огромен интерес и глад за подобни събития.

През същата тази година за първи път изнесохме betahaus извън betahaus, създавайки работно пространство до парламента, за да подкрепим протестиращите!

През лятото на 2015 пък организирахме първия си сладоледен фестивал и съвсем в наш стил подкрепихме малките производители. А през месец ноември на същата тази година запълнихме 100% от капацитета на пространството.

Тогава започнахме да мислим за разрастване и в началото на 2016-а отворихме нов, трети етаж. Етаж с по-големи офиси за порасналите компании и още едно отворено работно пространство.

Пак през 2016 година организирахме първия startup job fair. Събитие, което помага на стартиращите компании да открият подходящите попълнения в екипите си. И първия betacamp на морето с обитатели и приятели… взехме си джагата и интернета, и беше епично.

Да… 7 години емоции, тестване на нови неща, падане, ставане, промени и трупане на опит или с други думи порастване…

ало, галерията ли е?

От телефонната централа в галерията…

Да, сградата, която бе 7 години наш дом е била телефонна централа. Преди около месец дори дойде една възрастна дама, която искаше да върне някакъв стар телефон и кабели…

Нова сграда и нов район – нови възможности, нали така?

Ще променим коуъркинг модела, който до момента следвахме. Вече няма да бъдем домакин на събитията на други организации. Сега ще се фокусираме повече върху развитието на собствената си програма от събития. Ще работим върху предлагането на иновативни услуги с фокус върху корпоративни компании и такива в сферата на недвижимите имоти, и управлението на офиси.

гаражна разпродажба и парти

Официално новото пространство ще отвори врати на 1-и април (не е шега).

Хм, иначе пак си оставаме същите, ама малко по-пораснали.

И типично в наш стил ще затворим локацията в Лозенец с голямо парти в работното пространство, както и я отворихме преди седем години.

В същия ден ще направим и гаражна разпродажба на много голяма част от мебелите ни… Всеки ще може да си купи история…

Датата е 16 март. Повече информация по темата ще има скоро 🙂

 

Прочети още


Коментари

Оставете коментар

Yay! You‘ve decided to leave a comment. That‘s fantastic! Please keep in mind that comments are moderated and rel=“nofollow“ is in use. So, please do not use a spammy keyword or a domain as your name, or else it will be deleted. Let‘s have a personal and meaningful conversation instead. Thanks for dropping by!